HR Boutique - by Aida Chivu

Top navbar

SUNATI-NE +40.734.915.830

contact@hrboutique.ro

Consultanţa în business

Consultanţa în business

De ce consultanţa în business? Şi ce legatură au oamenii cu asta?

Noi îi spunem "people management" şi ne adresăm celor care "ştiu ce au de făcut, dar nu ştiu cum să o facă".


Acest program se adresează managerilor sau, pe scurt, celor care au "în grijă" de la 1 până la 1000 de oameni. Cei care se simt direct responsabili de obiectivele şi indicatorii de performanţă ai angajaţilor din subordine.


Concret, managerii primesc soluţii şi instrumente de lucru care pot fi aplicate imediat. Consultanţa nu înseamnă coaching, de aceea la fiecare şedinţă managerul vine cu "provocarea" şi primeşte "soluţia" sau "instrumentul de lucru", pe care îl poate aplica imediat. Noi nu suntem teoreticieni, venim din business şi întâi "înţelegem", apoi ne apucăm de "treabă".


Când un manager are nevoie de un consultant?

Atunci când bifezi cel puţin două din punctele de mai jos:

  • Ai oameni demotivaţi
  • Îşi ating greu obiectivele
  • Nu ai o echipă sudată
  • Ai oameni insuficienţi
  • Angajaţii tăi îţi repetă adesea că "nu mai pot".

Cum se desfăşoară un astfel de program?

În prima etapă se lucrează în şedinţe individuale manager – consultant. Managerul va pleca de la fiecare întâlnire cu un întreg arsenal de soluţii la provocările pe care le întâmpină în activitatea sa. Ulterior, acest lucru se va extinde şi către diverse acţiuni de echipă, reguli, proceduri, după caz. Absolut totul se personalizează şi se foloseşte aplicat.